15 Nisan 2008 Salı

....Anı yaşama ve inekler....


  • Güneşli bi yaz günü...karşımda deniz yerde kum elimde bira...çok keyifliyim...keyifli mi?....pıt.....




  • Şahane bir rock bar, arkadaşlarım, muhabbet süper, kafamda iyi aa ne kadar mutluyum....ama..... pıt......



  • Sınavdayım, çalışmışım, sorular bildiğim yerden oo harika olaca....pıt....



  • "Heeey joe...where u goin with that guns in ur hand" : neye basacaktım şimdi....bu akordan sonra ne geliyordu(iç ses)....pıt....

Başınıza gelirmi bilmem...en doğal halinizde eğlenirken, içerken, keyifliyken, çalarken nedense bir an durumun analizini yaparım ben...ve sonra pıt...pıt dediğim kopuş...o anda ordandan bişey beni çeker herşeyin dışına...o anda orda değilimdir...aslında hiçbir yerdeyimdir....niye eğleniyorum ki ben...nedir yaa...2 bira, iyi müzik(tartışılır) ee....yaptığım saçma aerobik hareketleri utandırır beni...çok saçma... "diğer insanlarda saçma o zaman" diye devam bu çatışma ta ki bu iç ses susana kadar....


Anı yaşamak mümkün müdür?...mutluluğu hissede hissede....oooh ne kadar da mutluyumm demek....bunu dediğiniz an gerçekten mutlu musunuzdur?...


İnsan olmak bu olmalı aslında...düşünen yargılayan varlık...düşünmezsek ne farkımız kalır ineklerden dimi....


Hiç mutsuz inek gördünüz mü? no....kaptıralım gitsin o zaman...

2 yorum:

özlem hanım dedi ki...

sen şimdi inekler düşünmez yargılamaz mı demek istiyorsun? İnekler çok derin yaratıklardır. Sen hiç ağzı burnu bi tarafa kaymış ne dediği anlaşılamayan yavşak yavşak gülen bir inek gördün mü?? Sen hiç mutlu bir inek gördün mü?? no.. İnekler dünyanın bütün yükünü çekerler (hem maddi hem manevi) desem nasıl yok öyle birşey diyebilirsin ki??

özlem hanım dedi ki...

Konuyu saptırdım ama hassas noktam işte:)