14 Nisan 2008 Pazartesi

Giriş

Hepimiz dayak isteriz... birileri gelse doyasıya dövse bizi o "ah" dediğimiz hataları bir daha yapmasak... ama kimse dövmüyor... kendi kendimize boğuşup yine batıyoruz...çoğu zaman bi şaplağın çoğu problemimizi halledeceğini düşünüyorum...

Demin dediğimi anlamaktan uzak olan insanlar olacaktır... dayak kötü bişey bır bır...seslendiğim insan türü bu olmadığı için kaale almıcam şimdiden söyliyim...aslında bilinçli insandır sopa yemek isteyen...problemlerini kendinin halledemeyeceğini anlamış bir takım dayatmalara muhtaç insan...(bilinçli bi mazoşistlikte değil...)

Çook seneler önce bir arkadaşımla planladığım bişeydi "dayakistiyorum.com".... dayak isteyen insanları buluşturacak, sosyal, siyasi,ekonomik vb. her konuda insanlar forum özeleştiri ve yorum yazacaklardı...olmadı... zaten aynı dönemde değişik itiraf sitelerinde dayak isteyenler buluştu...çoğuda gerçekten doyasıya dayağını yemiştir...

Neyse... burdaki amacım tabiiki dayak isteyenleri buluşturmak değil...

zaman zaman yazmak istiyorum...kimi zaman fıkra, kimi zaman uyduruk bi hikaye, kendimden bir parça, eleştiri, şiir, roman, espiri.... geliyolar işte...

artık buraya gelecekler...

1 yorum:

özlem hanım dedi ki...

Bir zamanlar "anger management" filmindeki hatun kişi zannederdim kendimi. Şimdi anlıyorum ki doktormuşum ben. Alıyoruz sonuçları:) Şiddet eğilimli manyak seni...