2 Şubat 2010 Salı

öldüm

dün gece rüyamda öldüm a dostlar...
hayat kısa işte hatırlatıyolar adama arasıra...
bu seferki değişikti ama boğularak öldüm ilk defa...


bu üstteki resimdeki okla gösterilen benim...çok büyük bi platformdayım...aşağıya inmeye çalışıyorum...platformun altı deniz...atlasam mı diyorum ama yükseklik korkum var falan...çok yüksek...

sonra bir boru buluyorum (resimdeki kımızı)...omuzum genişliğinde...içinde pis su var...
içine giriyorum aşağıya doğru kaymaya başlıyorum...
bir yerde sıkışıyorum ama...
o kadar dar ki kıpırtadamıyorum kollarımı...
su o kadar pis ki gözlerimi bile açamıyorum...
nefesim yavaş yavaş tükeniyor...
öleceğimi anlıyorum...saniyeler beynimde tek tek çakıyor...

sabah sabah ölmek bozuyor adamı...

5 yorum:

cabeza de turco dedi ki...

aman dikkatli ol ortaaam!

bahadir dedi ki...

daha buralardayım cabezan..thank you.. :)

Adsız dedi ki...

Ve buralarda kal Bahadir.Gitme.

Unknown dedi ki...

Seni özleyeceğim Bahadır.Gittiğin yer umarım bahardır.

Adsız dedi ki...

eski bir defterden;
öldüm işte!
ne oldu,nasıl oldu
dert etme hiç.
hiç acımadı canım
inan, hiç!
orada olmadığım için
suçlama beni
neden gelmediğini
sormadığım gibi