28 Haziran 2009 Pazar

ben herşeye üzülürün...

  • entel, havalı bir düğün... bay wc de ergenlik kıvamında bir oğlan saçlarını düzeltip duruyor...ben 2 dakika kadar kalıp gidiyorum...o hala aynada...oğlan folklorcu, üzerinde bursa efesi kıyafeti, bi kılıç kalkanı eksik...bir kız beğendi kesin kesecek, bakacak ne olacaksa artık saçlarının çok düzgün olması lazım diye düşünüyorum...çok heyecanlı gözüküyor...üzülüyorum onun için...

-biz büyüdükte nooldu peki...geçen yıllarıma üzülürün...

---
  • spor salonunda set arası gezinmekteyim...bir abla görüyorum yaşı 45 civarı...1 20 boylarında mavi gözlü ve gözlüklü...bir hastalık geçirmiş küçükken büyük ihtimal, kısa olmasının yanında bükülü de duruyor...basma giymiş, belli ki orada hizmetli...işi çok olmasa gerek, aramıza giriyor...aletler arasında geziniyor...yüzünde mahsun bi tebessüm sürekli...kadın olarak ne düşünüyor bu delikanlılar hakkında diye düşünüyorum...elde etmek istiyor mu acaba özeniyor mu falan diye..."istesede olmayacağı için kesin istemiyor gibi davranmıştır senelerdir" diyorum kendi kendime...belkide çoktan aşmıştır böyle şeyleri...acıyorum yinede ben, özürlü yaşama lanet olsun diyorum içimden...

- peki ya insan olarak ne düşünüyor...kendisi yürüyebildiğine şükrederken, "nedir bu hırs, ne bu güçlenme, insanlıktan çıkma isteği" diye düşünmüyor mu hakkımızda...

- belkide akşam yapacağı kurufasulyeyi düşünüyordur...

Hiç yorum yok: