22 Kasım 2008 Cumartesi

kanat

geçenlerde vapurdan bakıyorum... bi amca simit atıyo kuşlara...vay anasını diyorum...kuş lan...acayip bişey...
insan evladına yegane gereken şey aslında...bir çift kanadımızda olaymış neler olmazmış neler diyorum...

...araba olmaz misal...ailecek uçarak tatile giderdik...arkadaşlara "hacı havalandım bile, az sonra ordayım.. pencereyi aç" derdik...

......araba olmayınca yollar, hava kirliliği olmaz gemi olmaz, uçak belki olurdu...

......kafamız bozulunca havalanır bi tepeye konardık, rakı daha tatlı olurdu...

......yollar olmaz, sınırlar olmazdı... her yer bizim olurdu...(doğamıza aykırı hesabı)

......yorgan olmazdı...kanadı çeker üstümüze yatardık...

camdan atlayıp manzaraya bakarak işe gittiğinizi düşünün yahu...stres, elektrük kalmazdı kafada...

bi de dezavantajı var tabi...hemcinslerimiz kuşlar gibi kışın kökünde suya oturup muhabbet etmek gibi...o buz gibi su bünyeyi nası bozar tahmin etmek istemiyorum bile...

gerçi katı kakası olan kuş görmedim bu güne kadar...kuşlar hep ishal mi geziyolar acaba...araştırmak lazım bunu...


olsun ama...iyidir kanat...olsaymış keşke...

5 yorum:

fundamental dedi ki...

once agaclar, simdi de kuslar..
bir seri gibi oldu senin dogada gorup de hayranlikla bize anlattiklarin azizim...

bakalim bu seriyi ne takip etcekk??

bahadir dedi ki...

hayırlısı..

Adsız dedi ki...

Bi yere konup rakı balık fena olmazmış yani. Balığı da kendimiz avlardık dereden falan. ohh mis! Rakı hiç fena fikri değil kanatlı da olsa kanatsız da olsa...

bahadir dedi ki...

ya mustopum bak şimdi sana özel süper espiri...
kanatla havalanır sora salardın kendini aşağa...sonra hoop yerden sekiverirdin top misali...
seke seke giderdin...ahah ahah..çaydan geçerdin hatta..ahhhaha aha..

Adsız dedi ki...

Sayın hocam, bi de reklamlarda redbul kanatlandırır gibim insanı uçurmak isteyen ifadeler görüyoruz. Kuşum aydın da bunları içip içip mi böyle olmuştur? Ben şahsen böyle bişiyse kuş olmak istemem, delikanlı olmak isterim. bak sana adamın başına ne gelmiş, adam adamlıktan çıkmış, dönek i.ne olmuş, zaten insanın başına ne gelirse ya meraktan ya ..(sen tamamla)
Yok, sayın hocam, ben merak etmiyorum, kanadım olmasın, ben delikanlıyım.