19 Temmuz 2009 Pazar

haberler

  • 1. sayfa: konkit is back home...
  • iş dünyası: dün bi müşterimiz aradı... "bi mahsuru yoksa perşembe öğleden sonra irana gidelim" dedi... peki dedim... hayırlısı...

  • sağlık: sigaraya başladım galiba...

  • müzik: akşam saatleri balkonda oturmaktayım... "tatlıses" ten hasret kaldım çalıyor... içselleşerek dinledim... hakkaten adamın sesi süper... hatta arasıra çıkan temiz bi sesi var ki "istese türk sanat müziği söyler bu adam" dedirtiyor... ayrıca şarkının biyerinde "nitekhim" diyor sanıyordum... sanırsam "ve tek" diyor... şaşırdım...(bi de doğuculuğu alet etmese müziğine)

  • dini: bugün kandilmiş...

  • finans: "temel bigün kıssadan hisse almış... kaybedince keşke toyotasa dan alsaydım demiş"...oahah

  • günün özlü sözü: "second is the first of the losers"

  • yerel: çapraz binaya almanlar taşındı... "das ist ein radiergummi" demeyi iple çekmekteyim...(almanca mamafi demeyi de bilmek isterdim)

  • spor: sporu bıraktım galiba...

  • ve günün karikatürü: yaşlanınca ne olabilirim!

Hiç yorum yok: