10 Şubat 2009 Salı

rakamlar

sevgili cabeza kardeşimin cabazan olup internette arandığı günlerden kalan bir hikayesi geldi aklıma...

internette bi gün takılırken bi yerlerde "seviyeli olun arkadaşlar yakarım!, ben kimim biloyomusunuz...yaağ!!" sözlerine karşın kendisi "bende bolivya cumhurbaşkanı olabilirim ama burda seviyesizliğin peşindeyim gayri deget" demiş...yada böle bişey...bence iyi sölemiş...rahat olmalıyız burda...ooh aklımıza gelenimi döktürmeliyiz...üzülen bozulan girmesin..mantık olarak dimi...

ama ya kanserin tedavisini bulursam yarın...cennete gidersem ne bileyim...önüme koymazlar mı seviyeyi bozmuşum diye bunları...he...
olsun yinede rakamlar adlı kompoze şiirimi yayınlamak istiyorum...

bir...........ne bu kibir
iki............soksana cebine o fiki
üç............kızmam çok güç
dört.........sen yinede fiki ört
beş..........olum yok mu veren beleş
altı..........topluluklara bak, mesela sualtı
yedi........olmadı al sana damda kedi
sekiz.......merak etme kalmazsın sekssiz
dokuz.....hem kedinin canı dokuz
on...........haydi yatağa kon

2 yorum:

cabeza de turco dedi ki...

okurken fena tahrik oldum

bahadir dedi ki...

arasıra ağar konuşuyorum dimi...zaten temizlikçi abla bana yavaş olan bu derdi...