30 Mayıs 2009 Cumartesi

mini macera: mini şamil

lütfünün canı pek sıkkınmış...gideyim bi hocaya okutayım da sıkıntım geçsin diye düşünmüş, şeyh şamilin evinin yolunu tutmuş...
az bi beklemeden sonra sıra lütfüye gelmiş...
şeyh "ne şikayetin var evladım" demiş...lütfü "çok sıkılıyorum be hocam, çok sıkılıyorum" diyip boynunu bükmüş...
şeyh düşünmüş "gel evladım mini şamille oyna biraz bişeyin kalmaz" demiş...
lütfü sinirle "hoca" demiş "koskoca şeyhsin hiç yakışıyo mu sana tutturmak!!" demiş...
şeyh gülerek cevap vermiş " ya tutarsan!!"
"siz de tutmayın sevgili okurlar, inanmayın böle şeylere"
"ayrıca ufkumuzu açan nasrettine teşekkürker"

2 yorum:

djb dedi ki...

Lütfü'nün diğer macerası da şöyle sevgili Badi-sever okurlar;
Lütfünün birinin "Türkü" adlı eşeği varmış. Bi gün canı da sıkılıyo, napsam napsam eşeğine tersten biniyip demiş, biniverince ilk binişte Türkü anırarak yaw hocam napıyosun diye çığırmış; o da demiş ki Ye Türkü'm ye ehihoehih

bahadir dedi ki...

hiç fena değil bilo..on numara şaka olmuş... yüreğine sağlık...