11 Kasım 2008 Salı

ağaç

geçenlerde inegölden dönüyorum...malum bizim buraların ağacı bol...gözüm takıldı...

ne kadar büyükler yahu...ulan bi su içerek bu kadar büyünür mü?...

sonra güneş ışığı klorofil bişeyler yapıyodu bunlar diye düşündüm...hatırlayamadım tam işin detaylarını....

tekrar kendime döndüm...toprağı çekse içine bu kadar büyümemesi lazım beyav dedim...bi s.kiklik var bu işte..daya bana suyu sabah akşam, yarısı kadar olamam şunun ömür boyu...

şaşırdım...öle bakıp saygı duydum elemanlara...

"rakı muhabbeti gibi oldu bu neyse"

5 yorum:

fundamental dedi ki...

ehehe
biz de seni tam bu nedenle seviyoruz bahadircim

kendini de pek guzel cizmissin gozler fln

bahadir dedi ki...

aynısı dimi o gözler yanıyor...

Adsız dedi ki...

Klorofil olayını Engin teyze anlatmıştı zamanında rahmetli...Badak n'apıyo acaba. O da, misal, gayet iyi beslenmesine rağmen o anca o kadar gelişebilmişti beyinsel olarak.

bahadir dedi ki...

badak die bişey vardı dimiyav...

Adsız dedi ki...

Turkcell bugün bi yere geldiyse Badağın payı büyüktür. Sadece kendi faturasıyla en az bi 10 kişiyi istihdam ediyodu büyük ihtimalle.