28 Nisan 2008 Pazartesi

Hastalığın Adresi: Facebook Hold'em Poker No:67000 Texas/Bursa

Facebooklada derdim var... ama texas holdem kadar değil...

c.tesi akşamı

güzel bir yemekten kalkmışım...hafifte alkollüyüm...1000 başlangıç...eğlencesine takılıyorum... oh kazanıyorum ne güzel hooop 167ooo....kaybetmemeliyim derdi başlar gibi...uykum geldi...güp

pazar...

15.00... ...........biraz takılayım..kaybetsemde dokunmaz bana...250000....vay be süperim...herkesi avlıyorum...takdir edilmek istiyorumm...kaybedenler takdir etmiyo...neyse...çok ta tın...hırslıyımmm...doyumsuzummm...

22.00... ...........5k 10k masasına otursammı? ya kaybedersem herşeyi...otur peki...tek elde 100000 heyyyyt...410000 oldum...inanamıyorum....hemen kaçayım bu masadan...küçük masalarda takılayıp rahatlıyorum...kalbim güp güp...heyecanlıyımm...

pazartesi...

01.00... ............deliler gibi kaybediyorum küçük masada...260000...derdim 500000 olmaktı oysa...bir daha şansımı denesem mi...amaan daha dün 1000 dim nolcak...umutluyummm...

04.00... ............manyağım olum...700000 ibresini geçtim...poker şampiyonu muyum? ..neyim belli deil...ben bu gazla 1 milyonu geçerim dimi..evet evet...yatsammı yoksa..yok son bir el...mutluyummm...

04.20... ............507000... kazanmakta var kaybetmekte..hala başarılıyımmm...

04.25... .............370000....bir elde 1 milyon olabilirim...biliyorummm...

04.30... .............67000....yazıklar olsun sana...uyuman gerekiyordu...mantığını kaybettin işte...rezil oldun kendi kendine...hafta sonu da bitmiş...güneşi göremedim yaa...karnım aç...kendimi 67 ye katladım iyi aslında...ne iyisi yaa kendini 700 e katlamıştın...uyuyayım artık...uff yaa...bi el daha oynasam...belki 100000....tabii alırsın sen 100000 i uyu artık...kafasızımmm...

Beni bitiren masa


04.35... .............yastıktaki baş..."olum var ya sopalıksın sen...yaşından utan..."


"çok başarılıydım ama"..."he he madalya taktılar sana..." içim öle bir acıyo ki...gözümü kapatamıyorum yanıyor...bir insan bu kadar üzülebilir birşeye...derdim mi yok....off yaa

....Siz siz olun aman hiç ama hiç başlamayın derim ben...sonu yok bu işin....

...Amaaaa başlarsanız alırım paranızı...

Hiç yorum yok: